Hírek
2021. Március 01. 09:11, hétfő |
				PR				
Forrás: (x)
				
				Xerox, Epson – csúcsminőség a tonerek világában
				Az amerikai Xerox és a japán Epson brand múltjában, eredetében sok az eltérés, egy dolog viszont közös:
mindkét cég a legmagasabb szintet képviseli a nyomtatók világában, ahol nagy szerep jut a csúcsminőségű tonereknek is. Bemutatjuk, mit kell tudni a két márka múltjáról, hitvallásáról.
Xerox – az innovatív brand
Ha egy cég több mint 18 ezer innovációt mondhat magáénak, egyértelmű, hogy a vállalati értékek között előkelő helyet kap a jövő kutatása. Ennél többet nem is kell mondanunk ahhoz, hogy átérezzük, mi hajtja az 1906-ban alapított, egyesült államokbeli Xeroxot a mindig jobbá válás felé. A vállalat nyomdai és digitális termékeket forgalmaz, ez az első számú prioritás a működés megtervezésénél. Több mint 160 országban vannak jelen, azaz olyan világmárkáról beszélünk, amely termékeit mindenhol ismerik. Talán az alapító Joseph C. Wilson sem gondolta volna, hová fejlődik a brand több mint egy évszázad alatt, hála a cég kiemelkedő kutatói csapatának. A Xerox részese volt olyan újításoknak, mint a lézernyomtatás, a modern személyi számítógépek, a grafikus felületek, vagy az elektronikus papír. Nem kérdés, hogy az olyan eszközök, mint a minőségi Xerox toner, szintén a legmagasabb szintet képviselik.
Epson – fókuszban az ügyfelek
Ha már a festékkazettákat említettük, ez összeköti az amerikai céget az Epsonnal. A japánok számára szintén kiemelkedően fontos a tökéletes minőségű nyomtatásra való törekvés, ezért lehet népszerű a kiváló Epson toner a piacon. Ami a cég alapítását illeti, ezt 1942-re teszik a történelemkönyvek, ám akkor az előd, a Daiwa Kogyo Ltd. jött létre. A nevük jelenleg Seiko Epson Corporation, röviden Epsonként hivatkoznak rá. Ahogyan a Seiko a legmagasabb szintre jutott az órák világában, az Epson ugyanezt érte el a nyomtatástechnikában. Pedig a brand csak 1975-ben kezdett önállóan növekedni, de a magas minőség így is lehetővé tette a gyors terjeszkedést. Az Epson hitvallása, hogy a fókuszban mindig az ügyfelek állnak, ezért olyan megoldásokra törekednek, amellyel minden igényre választ adnak. Hatalmas erőkkel dolgoznak a lézernyomtatóknál a környezettudatosságért, így energiatakarékos megoldásaik szintén figyelemre méltóak.
	A fotó forrása:
	Igor Kardasov / Shutterstock.com
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 29. 16:10, szerda | PR
Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.
2025. Október 21. 11:11, kedd | PR
Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével
A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt.
2025. Október 16. 15:06, csütörtök | PR
Katus Attila és Édesapja újra együtt a pályán – ezúttal a Szigetvári Gyógyfürdőben!
Van, ami sosem változik, a mozgás szeretete, a család ereje és a közös élmények fontossága.
2025. Október 16. 14:57, csütörtök | PR
„Apa, nézd, ott az ágyúgolyó!” – Katus Attila és Édesapja meghódították a Szigetvári Várat
A Szigetvári Vár mostanában nemcsak történelmi hőseiről, hanem egy igazi fitneszlegenda különleges látogatásáról is híres.
